Emulátor pro úpravu bodu zážehu moderních motorů na LPG a CNG. Variátor předstihu je plně programovatelný přes PC.
Dobrý den, je tento variátor, případně nějaký jiný typ, vhodný pro motor se snímačem polohy kliky a současně i vačky ? Jde o 1,6/75kw AVU (octavia1, rok 2001, euro 4) , snímač na klice je indukční, na vačce hall.
Děkuji za odpověď, Ondřej Beran
Dobrý den,
ano, tento emulátor je přizpůsoben na snímání indukčního snímače z klikové hřídele a až dvou snímačů vačkové hřídele typu Hall. Je plně programovatelný. Akorát je nutný dokoupit interface.
S pozdravem
Jiránek
Děkuji za odpověď. Znamená to tedy, že při napojení na cívku na klice i hall na vačce tento variátor upraví oba signály o odpovídající úhel a benzínová jednotka nic nepozná, jak po stránce časování signálu, tak dodržení elektrických vlatností (emulace odporu a správného zapojení snímačů)? Jaký je ten kabel nutný k propojení s počítačem - stačí prosté usb či sériové propojení, nebo musí obsahovat nějaký převodník ? Lze posun předstihu regulovat nezávisle pro různé otáčky (zvýšení i na volnoběhu by byl problém, už takhle mám s volnoběhem problémy...)
Děkuji
Dobrý den, princip kalibrace můžete vidět na následujícím videu: https://www.youtube.com/watch?v=LQPEOhKzbOw. Oba signály se upraví tak, aby benzínová jednotka nic nepoznala. Kabel je zapotřebí buď originální, nebo universální, např.: http://www.lpgprofi.cz/product/interface-lpg/interface-stag--rs232_usb-port/975 - zde je nutná změna zapojení konektoru, nebo http://www.lpgprofi.cz/interface-ccy-usb-port-12redukci. Volnoběžné otáčky můžete, ale nemusíte upravovat. Kalibrace není až tak jednoduchá.
S pozdravem
Jiránek
Dobrý den, půjde instalovat do renault clio 1.2 43kw?
Ano, ale přesně vyzkoušeno nemáme. Navíc u LPG nepřinese žádanou změnu. Vhodné u dodatečné přestavby na CNG.
přidat příspěvek do diskuze
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal
Přidat recenzi