Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
počet produktů: 0
cena: 0 CZK
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
Odběr novinek

Přihlásit k odběru

možnosti plateb
počítadlo přístupů
online: 1
dnes: 307
týden: 2409
ThePay – Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba

Přestavba na LPG se systémy LPGTECH

Vstřikovače LPG a CNG TECH DRAGON

Dieselgas LPG a CNG

Bazar strojů Holohlavy 248 Hradec Králové

Solaris Dynamic OBD

HL Propan

Autogas Prins světový leader alternativních pohonů vozidel na LPG a CNG

Europegas se systémem Dieselgas Oscar-N Diesel

Ochrana motoru na LPG

      Ochrana motoru na LPG před předčasným zaklepáním ventilů a ventilových sedel je velmi důležitý aspekt, který při provozu vozidla na alternativní pohon sehrává zásadní roli. Jeho podceněním se může velmi snadno proměnit vidina úspory na pohonných hmotách změnit v noční můru.  

      Používání aditiva při provozu na LPG má své zastánce, ale také odpůrce zejména z řad "odborníků" publikujících svá zaručená moudra na různých fórech apod.

      Netvrdíme, že použití aditiva je bezpodmínečně nutné u každého přestavěného vozidla! Jsou však mnohá taková, která si nenechají dlouho "líbit" provoz na palivo které je prosto jakýchkoli aditiv a ještě má v určitých režimech chodu motoru vyšší teplotu hoření než automobilový benzín. Jedná se zejména o novější vozidla. Doslova lze říci, že čím novější vozidlo, tím větší pravděpodobnost, že bude problém se zaklepáváním ventilů.

      Vozidla o kterých je známo, že mají problém se zaklepáváním ventilů jsou uváděna na různých seznamech renomovaných výrobců systémů pro přestavby LPG. Vzhledem k tomu, že problém se zpravidla projeví až po ujetí několika desítek tisíc km, nemohou seznamy obsahovat až tolik aktuální informace o novějších typech vozidel. To je důvod, proč doporučujeme používat dávkování aditiva u všech novějších vozidel která jsou přestavěna na LPG.  Prostě proto, abyste zrovna Vy nebyli tím, kdo zjistí, že Vaše vozidlo patří do skupiny jejíž provoz na LPG vyžaduje přidávání aditiva pro bezproblémový provoz na LPG. V tu chvíli již ale bude pozdě....

      Jsme přesvědčeni, že částka cca 1500,-Kč o kterou se zvýší cena přestavby vozidla na LPG namontováním kvalitní podtlakové dávkovací soupravy se signalizací minimálního množství led diodou a 0,5 litrem účinného aditiva je naprosto zanedbatelná v porovnání s opravou hlavy motoru která se může vyšplhat až na několik desítek tisíc korun. Na ceně provozu vozidla se používání aditiva pro LPG prakticky neprojeví. Dávkování např. německého GasLube je 1:1000 , tj. jeden litr aditiva na 1000 litrů spotřebovaného paliva(LPG) což činí cca 0,30 Kč/1litr LPG. Taková částka jistě stojí za klid a jistotu minimálně v tom, že motor je aditivován obdobně jako když je provozován na benzín.

 

Test účinnosti aditiva GasLube pro motory provozované na LPG

     

                                        Gaslube - aditivum pro motory provozované na LPG


 

Objeli jsme 2,5x kolem Zeměkoule s vozidlem KIA Ceed  na LPG s aplikací aditiva GasLube      a ventily jsou stále jako nové !!

100tisíc km na LPG s Gaslube bez problémů

 

 

       Více o dlouhodobém testu účinnosti aditiva GasLube se dozvíte na stánkách dovozce