Balení 300ml

E3 Metal Condicioner Extrem 300ml

Extrémní snížení tření. Nová generace Metal Conditioner Extreme do provozních kapalin, který vytváří na povrchu kovu nanotechnologickou vrstvu odolávající vysokým teplotám a nadměrnému mechanickému zatížení. S ještě vyšším snížením tření.
Zobrazit více
0 %
1 190 CZK (48,8 €)
vložit do košíku
Skladem
kat. číslo: E3300
záruka:24 měsíců
cena bez DPH:983,47 CZK (40,3 €)
popis
parametry
soubory a odkazy1
diskuze
Recenze

Metal conditioner  

je obecný název pro kapalinu, která  umí zušlechťovat povrchy kovů a byla vyvinuta pro extrémně vysokou tepelnou a mechanickou zátěž, vyspělých HI-TECH v NASA, letectví, těžkém průmyslu a auto-moto sportu. Metal Conditioner si svou premiéru odbyl i ve světě Formule a GP.

E3 original

Metal Conditioner E3 Original, produkt který vstoupil do 5-té generace s označením  MCE3 EXTREM (dále jen MCE3)  je  HI-TECH produkt , který je netradiční přísadou do provozních kapalin, kde  vytváří na povrchu kovu nanotechnologickou vysoce odolnou a odporovou vrstvu odolávající vysokým teplotám a nadměrnému mechanickému zatížení.

Metal Condicioner Extrem 3 je 100% syntetická kapalina, která neobsahuje žádné pevné částice, jako jsou například přísady na bázi teflonu, PTFE, mědi nebo molekuly olova apod. … Z tohoto důvodu nehrozí žádné riziko ucpávání filtrů a olejových mazacích kanálků, rovněž nejsou žádné problémy s odváděním tepla. Je to prostředkem pro zušlechťování kovů nejlepší jakosti, neměnící plastické vlastnosti kovů, působící na bázi syntetických derivátů uhlovodíků, chránící kovy stálou syntetickou molekulární vazbou s obsahem inhibitoru koroze. Charakterizuje se velkou molekulovou hmotností, vysokou chemickou a termickou stabilitou, nezapočítává se do skupiny nebezpečných látek, neobsahuje žádné škodlivé složky, ani žádná rozpouštědla s nízkou molekulovou stabilitou, zmenšuje / snižuje oxidační schopnost kovů. MCE3 se molekulárně váže s chráněnou třecí plochou, kde vytváří na všech rotačních a třecích stěnách makromolekulární ochrannou vrstvu. Promíchaný s provozní kapalinou vytváří trvalou a odolnou makromolekulární mazací vrstvu s vysokou pevností a kluzností odolávající vysoké teplotě a značnému mechanickému zatížení, zabraňuje suchému tření (studené starty). Vlivem cirkulace provozních kapalin se dostává na kluzné a třecí plochy, kde okamžitě vytvoří mikromolekulární vnitřní ochrannou strukturu a vnější ochranný film. MCE3 působí ihned po jeho aplikaci, účinkuje přímo na kov na molekulární úrovni.  MCE3 není olej ani aditivum, ale tekutá přísada do provozních kapalin, který  odborně nazývánme zušlechťovačem povrchů kovů.

MCE3 můžeme uplatnit v celé škále mechanicko-technologických činností, kde nastává tření kov-kov (např. v průmysul nebo  automobilním, leteckým, lodním, železničním, autobusovým provozu, ale i  ve zbraňových  systémech). Vysokou míru využití dlouhodobě evidujeme u převodových skříní, hydraulice, obráběcích strojích, chladících a klimatizačních kompresorů, ložiskových soustav a v celém těžkém průmyslu. Je určen pro všechny typy motorů, převodovek, rozvodovek a dalších převodních mechanismů. Velkou výhodou je, že nevyžaduje žádné zvláštní podmínky pro jeho aplikaci. MCE3 se může použít jak do nových tak i starších a  historických motorů, včetně všech převodových mechanismů bez ohledu na jejich stupeň opotřebení. Neobsahuje žádné pevné částice.

 

Aplikace

Aplikace MCE3 se provádí ve dvou variantách a to buď jako malá nebo velká.

  • Pří dávkování MCE3 do palivové nádrže (benzín/nafta) se doporučuje 2x ročně ( jarní/zimní přechod) a to  v poměru  150 ml na plnou nádrž  osobního vozidla.
  • U nákladních a těžkých stroju se dávkuje v poměru 250 – 300ml na 80 litrů PHM.
  • U závodních strojů a vozidel se dávkovaní do provozních kapalin může násobít až  2x.

Předávkování MCE3 do PHM nehrozí, ale pozor, MCE3 není palivo ani adetivum – je to přísada do provozních kapalin, tak že procentuální množství MCE3 v PHM nesmí překročit hodnotu 2,5% vůči množství  paliva v nádrži (max.250ml na 60litrů PHM).

Malá aplikace

Provádí se pouze do motorového oleje, paliva, u starších vozidel, bovdeny, rotační díly, které se mohou aplikovat za pomocí E3 MULTISPREJE.

Velká aplikace

Provádí se za pomocí odborných servisů, kam spadají složitější a odborné práce jako např.: převodovka, diferenciál, servo, homokinetické klouby, ložiska kol…

Dále to mohou být práce na ošetření celého podvozku, nábojů kol a veškerých kovových a plechařských součástek či disků u vozidel a motorek.

 

Průmysl

KLIKOVÁ SKŘÍŇ

přidejte 30 - 60 ml na 1 litr oleje do motoru každých 300 hodin. Pro starší stroje nebo extrémní podmínky přidávejte 60 ml na 1 litr oleje každých 300 hodin.

PŘEVODOVÉ SKŘÍNĚ, IZOLOVANÉ AGREGÁTY

přidejte 30-60 ml/1l oleje do motoru každých 1000 hod. Pro starší stroje nebo extrémní podmínky 60 ml/1 l oleje do izolovaných agregátů každých 500 hodin.

KOMPRESORY

do pístových, rotačních, chladících a klimatizačních agregátů 30-60 ml/1 l po 1000 hod.

HYDRAULIKA

přidejte 250 ml na každých 22 litrů hydraulické tekutiny každých 1000 hodin práce. (vysvětlivka : 11,36 g MCE3 na 1 litr hydraulické tekutiny = 250 ml MCE3 na 22 litrů)

ZPRACOVÁNÍ KOVU

naneste tenkou vrstvu na kovový povrch při řezání závitů, vytahování, vyvrtávání (na větší průměr), soustružení, protahování, vrtání, lisování a frézování.

VÁLEČKOVÁ A KULIČKOVÁ LOŽISKA

ponořte čistá ložiska do MCE3 během montáže. Lehce ho zamíchejte do maziva (60 ml/1 kg) a naneste do ložiskového pouzdra podle návodu výrobce.

POUŽITÍ V DÍLNÁCH

pro pneumatická zařízení, ventily, řetězy, dopravníky, všechny vysoce rychlostní hřídele, ložiska elektrických motorů, ohřívače a míchadla.

MONTÁŽE A DEMONTÁŽE

nanést tenkou vrstvu na ložiska klikového hřídele, ložiskové čepy, vačkové hřídele, nosné (dosedací) plochy a paty zdvihadel.

NAŘADÍ A DOPLŇKY

naneste velmi tenkou vrstvu na všechny kovové plochy a lehce vytřete. Je vhodné použít do špatně přítupných míst univesální sprej nebo do maznic vazelínu MULTI .


Osobní a užitková vozidla

U motorů s obsahem válců do 5 litrů se dávkujte :

motory benzinové

250 ml na celou olejovou náplň motoru

motory dieselové

300 ml na celou olejovou náplň motoru

motory čtyřdobé na BA

100 ml / do 10 litrů benzínu
provést 2x ročně

motory dieselové NM

150 ml / do 10 litrů nafty motorové
provést 2x ročně

automatické převodovky

150 ml na celou náplň automatické převodovky

ruční převodovky
(pro benzín)

200 ml na celou náplň převodovky

ruční převodovky
(pro diesel)

200 ml celou náplň převodovky

posilovače řízení

50 ml na celou náplň hydraulické kapaliny posilovače

Diferenciály

150 ml na celou náplň diferenciálu.

Další aplikace:

Vstřiknutí MCE3 pod pryžovou manžetu brzdičů (která zabraňuje vniknutí vody a jiných nečistot do pístku) zabraňuje jeho blokování a korozi.

MCE3 je neobyčejně účinný u vozidel  na plyn.  Po jeho aplikaci do plynového ústrojí a  paliva, kde aplikujte 250ml na celou nádrž. Tim docílíte, že budou  mazány všechny neuralgické části vstřikového čerpadla a vstřikovače. Po 15.000 km provozu  opakujte celou aplkaci (plyn je suchý)

Zejména se doporučuje aplikace MCE3 do benzínu v automobilech se vstřikováním paliva a v automobilech vybavených plynovou instalací. Po 15.000 km provozu je třeba opětovně aplikovat do benzínu MCE3.

Motorky, skůtry a čtyřkolky

do paliva

50 ml
na celou palivovou nádrž
(jednou ročně)

do ostatních provozních kapalin

20 ml
do stávající náplně
(jednou za dva roky)

do motorového oleje

30ml
na celou olejovou náplň
(jednou ročně)

Převodové řetězy

Povrchová aplikace s vytřením do sucha.

Bovdeny a lanková pohybová zařízení

Aplikaci provádějte E3 MULTISPREJEM

Maznice

Doplňujte E3 MULTIVASELINU až po hrdlo.

Motorky a čtyřkolky

Do 500cm3 je krát 1,5 dávky skútru

Motorky a čtyřkolky

Nad 500cm3 je krát 2 dávky skútru

Nákladní vozidla a těžké stroje

U motorů s obsahem válců nad 5 litrů se dávkuje : 

násobíme 75 ml MCE3 s uvedeným obsahem válců. Jedná se o motory s vyššími objemy olejových náplní.

Příklad výpočtu pro aplikaci u těžkých vozidel a těžkých mechanismů a strojů :

U motoru o obsahu 8 litrů a s náplní motorového oleje 60 litrů se počítá: 

75 ml MCE3 se násobí  obsahem 8 litrů  motoru na celkový objem olejové náplně 60 litrů motoru ( 75 x 8 = 600 ml).

Dávkování

Zde se už nepočítá dávkování podle objemu nádrže, ale podle kovových třecích ploch motoru. Při aplikaci MCE3 do paliva doporučujeme dávkovat 2x ročně a to při letním a zimním přechodu techniky. Dávkování MCE3 do paliva u těžkých strojů se pohybuje od 250 ml do max. 1 litru condicioneru.
Aplikujte ideálně do palivové nádrže, která je pod půlkou nebo poloprázdná. Pokud budete aplikovat celý 1 litr MCE3, tak pouze do plné nádrže PHM!.
Pravidelné dávkování MCE3 do paliva při tankování není na škodu, to platí pouze pro palivo, ne pro ostaní provozní kapaliny.

Motor o obsahu 8 litrů

600 ml na celkovou olejovou náplň 60 litrů oleje

Převodovka

300 až 500 ml na celkovou olejovou náplň převodovky

Posilovač řízení

120 ml na celou náplň hydraulické kapaliny posilovače

Důvodem nelineární aplikace MCE3 je ten, že se nejedná o aditivum pro oleje, ale jedná se o METAL CONDITIONER, který působí na kovové vnitřní třecí plochy ošetřených agregátů. Množství nezávisí na objemu náplní olejů, ale na velikosti kovových třecích ploch.

MCE3 lze do motoru doplňovat kdykoliv při každé výměně oleje bez ohledu na stupeň použití oleje nacházejícího se v motoru. MCE3  se aplikuje do motoru přes hrdlo v udaných hodnotách. Aplikace většího množství než je uvedeno nemá žádný negativní vlivy  (pouze ekonomický).

Pro automobilové a motocyklové sportovní účely se používá minimálně dvojitá dávka. ​Do spalovacích motorů čtyřtaktních se MCE3 doplňuje po každých cca max.15 000 km. Do převodovky, diferenciálu, převodu řízení, ložisek, čepů a ostatních agregátů se MCE3 doplňuje po cca 50 000 km. U dynamické, sportovní jízdy je třeba doplňovat MCE3 do motoru při každé výměně oleje.

Zbraně a bojová technika

Armáda

Policie

Výrobce zbraní

Bezpečnostní agentury

Střelecké týmy

Myslivost

Základní údržba zbraně za pomocí GPE3 setu
  1. Proveďte rozborku zbraně a odstraňte vrstvy vazelíny, karbonů a nečistot.
  2. Aplikujte GPE3 na vnitřní a vnější plochy včetně hlavně a všech mechanizmů ( je dostatečná jen velmi tenká vrstva, která proniká do povrchových molekulárních vazeb materiálu).Pokud je výrobcem stanovena k funkčnosti zbraně vazelína, pak se GPE3 rozmíchá ve stanoveném poměru do určeného tuku a nanáší na stanovená místa až po ošetření povrchu čistým GPE3. Použití vazelín nedoporučujeme u závěrů Mauserovi konstrukce a podobných, kde zpravidla tuk v mrazu znemožňuje spolehlivou činnost. GPE3  u loveckých, sportovních i služebních zbraní tuk plně nahradí. Konkrétní podmínky doporučujeme s námi konzultovat. Tyto práce je optimální a nejekonomičtější provést cca 24 hodin před použitím zbraně. Vhodné je používání syntetických (nesavých) tkanin. Během této doby může být zbraň jak ve složeném (činnost povrchové vrstvy GPE3  při kontaktu součástek není narušena), tak v rozloženém stavu. Takto ošetřenou zbraň je možno použít bez otírání mechanismů i hlavně (zbraň ošetřena MGE3  nepotřebuje dekonzervaci). Po výstřelech a zahřátí zbraně je nutné GPE3 otřít ze zbraně, neztratí se tím účinnost GPE3. Doporučujeme Vám prověřit zbraň  – způsobem nastřelením.
  1. Pro ochranu zbraně během dlouhodobého skladování nanést tenkou vrstvu GPE3 na všechny vnitřní a vnější kovové plochy včetně hlavně a její mechanismy až po jejím důkladném vyčištění. Dostatečná je velmi tenká vrstva. Před vlastní střelbou doporučujeme zbraň otřít do sucha, přičemž se lubrikační efekt GPE3 neztratí. Po střelbě zbraň otřít (což je po předchozím ošetření GPE3 mnohem jednodušší, neboť na MGE3 se nečistoty a karbon neusazují – zbraň nekoroduje) a znovu nanést tenkou vrstvu GPE3.

 

 

Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal
Přidat recenzi

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

Souhlasím
Nastavení
Nesouhlasím